onsdag den 21. marts 2012

Goddag alle mine skønne læsere.
Jeg er ked af at jeg ikke har fået postet nogle indlæg, men jeg er et sted hvor jeg ikke rigtig har adgang til en computer, jeg ved endnu ikke hvor lang tid det vil vare. Jeg har heller ikke mulighed for at tage billeder, så dem kommer der ikke nogen af før jeg kommer hjem :-) Jeg sidder og hører musik lige nu (The Pretty Reckless - You) Og med udsigt til vandet, der er fuldstændig skyfrit, det er ret utroligt! Jeg har også mistet min ene strikkesok, så jeg har kun en på, og min anden fod fryser rigtig meget. Jeg elsker virkelig hjemmestrikkede sokker, fra min mormor og farmor! Nå, eh.. Nok om mine sokker.
Jeg er glad for at se at jeg ikke har mistet læsere, selvom jeg ikke har fået lavet nogle blog-posts, det er virkelig rart!
Jeg skriver igen så snart jeg kan komme til det!
Knus og kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar