torsdag den 26. januar 2012

Én build-a-bear med 3 hjerter.

En uge før jul, kom 3 af mine veninder, som går i klasse med mig, med en Build-A-Bear til mig, de havde også lavet en til hver af dem selv! Det var rigtig sødt af dem, altså det er jo ikke fordi vi leger med bamser eller sådan noget, men jeg tror at de gav mig den for at sige god bedring, og vi håber snart at du kommer tilbage, vi vil altid være her for dig, og sådan noget. Så fordi de var 3 piger så skulle der selvfølgelig 3 hjerter i. Den betyder rigtig meget for mig! Og jeg synes lige at jeg ville dele det med jer, for at fortælle at jeg har nogle rigtig gode veninder, også dem som ikke kommer med bamser bare det er at de er der for mig betyder en masse! Og jeg vil selvfølgelig også altid være der for dem!



Knus.

2 kommentarer:

  1. ihh... hvor er den dog bare sød :)
    Det er godt at have sådan nogle veninder :)

    SvarSlet