onsdag den 25. januar 2012

Hvad er der på min Itunes playliste.

Måske er der nogen af jer der tænker, "hmm gad vide hvad der er på hende her Anne Katrine's playliste". Hvis i tænker det, så får i det af vide nu :-)
Jeg har en meget bred musik smag, lige nu hører jeg 'somewhere in Brooklyn' med Bruno Mars.
Så er der 'Little bad girl' med David Guetta.
'Club can't handle me' med Flo Rida.
'Billionare' med Travie McCoy.
'Right Round' med Flo Rida.
'Every time we touch' med Cascada.
'Could it be you' H*wood.
'Count on me' med Bruno Mars.
'Spaceship' Kanye West.
'Crack Music' Kanye West.

Det er den spilleliste jeg lytter til lige nu, med jeg har mange flere spillelister med andet slags musik på. Hvis i er interesseret i dem, så kan i bare skrive det i kommentarene.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar