tirsdag den 17. januar 2012

New in. - Wet'n'wild.

Jeg har længe gerne villet prøve noget fra mærket Wet'n'wild, jeg har hørt at det skulle være rigtig godt! Specielt når prisen er meget lav. Så jeg købte denne lille øjenskygge trio, til 50 kroner i Føtex! Navnet på den er "Knock on wood" I selve øjenskyggerne har de skrevet, eller trykt, browbone (lige under øjenbrynet), crease (globelinjen) og eyelid (øjenlåg) , hvilket jo egentlig er fint nok men jeg har altså ikke lyst til at rende rundt med lyserød highlight... Men det er bare min mening :-) Og man kan jo helt selv bestemme hvordan man vil lægge dem.
Farverne er rigtig gode, og de er meget pigmenterede! Det er lige før man kan sammenligne dem med MAC øjenskygger!Så jeg vil helt klart anbefale at i prøver dem.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar