fredag den 20. januar 2012

Lush = Fantastiske bade produkter!

Så for noget tid siden via. YouTube opdagede jeg det mærke der hedder Lush. Det er oprindeligt engelsk men de har nu forretninger forskellige steder i verdenen. Så da jeg var i London købte jeg nogle få ting derfra, en badebombe, en bubblebar og 4 lipscrubs! Men så her i juleferien bestilte jeg en del derfra over nettet, fra den engelske side for det er nemlig billigere end at bestille det fra Norge eller Sverige. Min pakke kom rimeligt hurtigt, efter en uge eller noget lignende og den blev leveret af DHL. Det er lidt svært at forklare hvad Lush egentlig er, så tag lige et kig på deres hjemmeside! https://www.lush.co.uk/
Det meste af det jeg bestilte er fra deres limited edition jule kollektion :-) Men jeg vil lige vise jer hvad det var jeg bestilte.










Jeg har stadig nogle flere ting derfra, men de er nede på vores badeværelse :-) Der er videoer til næsten alle produkter som viser dig hvordan du skal bruge dem. Og så er det naturligt, men alt det kan i læse om på hjemmesiden. Hvis i har nogle spørgsmål så kan i bare skrive dem i kommentarene.

2 kommentarer:

  1. De er så dejlige! Super god blog!! Er fast læser og vil blive glad hvis du blev det samme!

    knus nannakondrup.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg kigger da lige på din blog!
      knus

      Slet