søndag den 19. februar 2012

Det er sent - Eller tidligt om man vil - og jeg kan ikke sove, fordi jeg har kvalme. Jeg er egentlig utroligt træt og vil bare rigtig gerne sove. Jeg chatter i stedet med nogle fantastiske veninder, som heller ikke sover. Jeg søger lidt på nettet fordi jeg skal i praktik i en uge til maj, og jeg glæder mig rigtig meget! Jeg har fundet ud af hvad jeg gerne vil de første 3 dage af den uge, jeg har bare ikke fået skrevet en ansøgning endnu, de 2 sidste dage kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme ud på et hospital eller sygehus da jeg rigtig godt kunne tænke mig at læse medicin, fordi jeg har set alt for mange læge TV serier! Jeg ved bare ikke om det kan lade sig gøre, og hvem man skal skrive til, eller hvilken slags læge eller afdeling osv.
Jeg får pludselig en rigtig stor trang til at rejse, jeg vil rigtig gerne til Firenze! Og når jeg skriver rejse mener jeg ikke at jeg har lyst til at sidde i et mygge befængt sommerhus oppe i Sverige et sted, nej jeg har lyst til at tage syd på til varme, strande, sol, shorts og badehoteller! Altså jeg elsker sne og regn, men nogen gange kan det godt blive lidt for meget at fryse hele tiden når man går udenfor!
Fortsæt god nat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar