mandag den 6. februar 2012

Urban Decay Naked Palette.

I dag er jeg syg, så jeg kan ikke lige komme ud at tage nogle billeder. Så nu har jeg besluttet at jeg vil lave et review på min UD Naked Palette. Så hvis vi starter med udseendet så er den brun med guld skrift, materialet er en smule filt agtigt, det er lidt upraktisk fordi støv og skidt komme til at hænge fast på den. Der er også et spejl hvilket er fint, det er bare et meget lille spejl, hvilket irritere mig. Paletten lukker med magnet, og det er egentlig rigtig dejligt! Jeg ved ikke hvorfor men det er det bare. Farverne er naturlige og kan sagtens anvendes til hverdag, men der er også nogle mørkere farver i hvis man skulle have lyst til at lave smokey eyes i stedet for. Farverne er ekstremt pigmenterede og holder i lang tid, selvfølgelig med en primer under! Med paletten er der en børste/pensel, det er deres "Shadow" pensel. Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig særligt meget om den, det er meget svært at få øjenskygge på den,  den kan ikke rigtigt samle farverne op, men det er også den eneste dårlige ting. Så jeg vil da helt klart anbefale den! http://www.urbandecay.com/naked-palette-eyeshadow/245,default,pd.html?start=2&cgid=9999&prefn1=isBestSeller&prefv1=true
Dér kan I købe den, den koster 50 dollars, jeg købte min da jeg var i London til 38 pund tror jeg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar