lørdag den 11. februar 2012

Min dag.

Der er ikke sket så meget i dag, jeg har bare siddet med min computer. Mit kamera er ved at lade op, da det er løbet tør for strøm. Eh.. I går var jeg til tandlæge :-) Og de sagde at mine tænder var flotte, og jeg skal først til tandlæge igen om et år, det er dejligt! Jeg er ikke specielt stor fan af at være til tandlæge, men det er der vel ikke rigtigt nogen der er. Senere i aften vil jeg lægge neglelak, der er lang tid siden jeg har haft neglelak på, så det vil jeg gøre. Har I nogle idéer til en farve?
Hmm, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive..
Nå men, fortsæt god aften allesammen!

1 kommentar:

  1. Jeg er heller ikke så vild med tandlæger.
    Jeg elsker selv at lægge neglelak, og jeg elsker at lave noget med rød. Jeg har selv lige købt en "Cherry" rød, den er rigtig flot.
    Held og lykke med dine negle! (:

    SvarSlet