torsdag den 2. februar 2012

Hart of Dixie.


Her for tiden er jeg begyndt på at se TV-serien "Hart of Dixie" Det er en serie der handler om en ung kvinde der hedder Doctor Zoe Hart. Hun uddanner sig til doktor i NY, og hun er ekstremt dygtig. Men alt går galt, hun bliver droppet af sin kæreste og er ikke "følelsesladet" nok til at få det job på hospitalet som hun gerne vil. Hun bliver så nødt til at tage til Alabama til en lille by, og man følger hende så prøve at komme til at passe ind i denne her lille by. Jeg prøver at beskrive det så godt jeg kan uden at afsløre for meget ... Jeg har dog kun set 10 afsnit, så jeg ved jo ikke hvad der kommer til at ske. Men den er meget hyggelig, ikke uhyggelig på nogen måde, men der er jo selvfølgelig drama en gang imellem. Serien er i hvert fald værd at tjekke ud :-)

Knus og fortsæt god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar